Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10440
Название: Міжнародний маркетинг як важлива складова конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках
Авторы: Нікітіна, А. В.
Юдіна, І. В.
Андріанова, А. А.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Юдіна І. В. Міжнародний маркетинг як важлива складова конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках / І. В. Юдіна, А. А. Андріанова ; наук. кер. А. В. Нікітіна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 198.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10440
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P198.pdf153,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.