Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10440
Назва: Міжнародний маркетинг як важлива складова конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках
Автори: Нікітіна, А. В.
Юдіна, І. В.
Андріанова, А. А.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Юдіна І. В. Міжнародний маркетинг як важлива складова конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках / І. В. Юдіна, А. А. Андріанова ; наук. кер. А. В. Нікітіна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10440
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P198.pdf153,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.