Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10991
Название: Розвиток концепції власного бренду молодіжного одягу
Другие названия: Development of the concept of the own brand of youth clothing
Авторы: Барковська, Тетяна
Касс, Богдан
Ключевые слова: бренд молодіжного одягу
українська fashion-індустрія
дизайнер одягу
brand of young clothes
Ukrainian fashion-industry
fashion designer
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Барковська Т. Розвиток концепції власного бренду молодіжного одягу / Т. Барковська, Б. Касс // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 241-244.
Краткий осмотр (реферат): Засновник бренду KASS – Богдан Касс – один із наймолодших українських дизайнерів, що дебютував у 2013 році. У колекціях бренду KASS простежується мінімалізм, строгі геометричні лінії та вільні силуети. Джерелом натхнення для дизайнера є люди, що його оточують, їхня манера поведінки, харизма.
The founder of KASS brand – Bogdan Kass is one of the youngest Ukrainian designers, which debuted in 2013. KASS brand collections display minimalism, strict geometrical lines and free silhouettes. The designer is inspired by people around, by their manner of behavior, charisma.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10991
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V2_P241-244.pdf416,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.