Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11082
Название: Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?
Авторы: Євсейцева, О. С.
Сапян, А. С.
Ключевые слова: поведінка споживачів
онлайн-дослідження
нейромаркетингові дослідження
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Сапян А. С. Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати? / А. С. Сапян ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 279-280.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11082
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P279-280.pdf791,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.