Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11239
Title: Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Issue Date: 2018
Publisher: Університет «Україна»
Citation: Пономаренко І. В. Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах / І. В. Пономаренко // Соціально-економічний потенціал України та країн Європи: правове регулювання, проблеми і тенденції розвитку : мат. міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та науковців, м. Київ, 17 травня 2018 року. – Київ : Університет «Україна». – С. 36-38.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11239
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36_38.pdf154,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.