Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11575
Название: Брендинг сучасного дизайнерського одягу
Другие названия: Branding of modern designer clothing
Авторы: Ольшанська, О. В.
Зимбалевська, Ю. В.
Ключевые слова: бренд
торгова марка
брендинг
український ринок дизайнерського одягу
індустрія моди
brand
trade mark
branding
Ukrainian designer clothing market
fashion industry
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Ольшанська О. В. Брендинг сучасного дизайнерського одягу / О. В. Ольшанська, Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 288-291.
Краткий осмотр (реферат): Інтерпретовано сучасні тенденції українського й глобального ринків дизайнерського одягу, що, передбачає визначення рівня інтегрованості принципів брендингу вітчизняних підприємств легкої промисловості в основні загальносвітові умови економіки.
The modern tendencies of Ukrainian and global markets for designer clothes are interpreted, which involves determining the level of integration of branding principles of domestic light industry enterprises into the main world economic conditions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11575
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V2_P288-291.pdf229,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.