Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13122
Назва: Modern concept of service management
Автори: Morgulets, Oksana
Khomenko, O.
Ключові слова: customer-oriented
customer
needs
customer value
loyalty
customer experience
service management
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Morgulets O. Modern concept of service management = Сучасна концепція управління послугами [Текст] / O. Morgulets, O. Khomenko // Менеджмент. - 2015. - Вип. 21. - С. 35-40.
Source: Менеджмент
Короткий огляд (реферат): The article deals with the essence of customer focus as a new approach to company service management that caused a shift in the service management paradigm. The scientific novelty is the author's definition of "client-oriented" in the context of the service management modern concept. The practical value is presented by generated advantages of client-oriented approach implementation into company service management, conditions and primary actions of the transfer to the new management model.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13122
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2415-3206
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2015_Issue21_P035-040.pdf94,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.