Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1456
Назва: Потребительские приоритеты как основа дизайн-деятельности и формирования модного продукта в индустрии моды
Автори: Чуприна, Н. В.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чуприна Н. В. Потребительские приоритеты как основа дизайн-деятельности и формирования модного продукта в индустрии моды / Н. В. Чуприна // Актуальные направления фундаментальных и прикладных исследований. Т. 3 : материалы VIII международной научно-практической конференции (9-10 марта 2016 г. North Charleston, USA). — North Charleston, 2016. — С. 25-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1456
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160421_507.pdf205,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.