Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14754
Title: Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача
Other Titles: Нейромаркетинг как способ психологичекого влияния на потребителя
Neuromarketing as a psychological effect on the consumer
Authors: Левицька, Д. Р.
Ніфатова, О. М.
Keywords: маркетинг
нейромаркетинг
нейровізуалізація
айтрекінг
аромомаркетинг
споживач
бренд
нейровизуализация
айтрекинг
потребитель
marketing
neuromarketing
neuroimaging
aitreking
aroma marketing
consumer
brand
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний унверситет технологій та дизайну
Citation: Левицька Д. Р. Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача / Д. Р. Левицька, О. М. Ніфатова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріал III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 67-72.
Abstract: У статті розглянуто сутність нейромаркетингу та його роль у маркетинговій діяльності підприємств. Визначено силу психологічного впливу нейромаркетингу на споживачів. Узагальнено методи нейромаркетингу, які використовують з метою управління підсвідомістю споживачів. Охарактеризовано нейромаркетингові канали впливу на поведінку споживачів. Визначено основні проблеми нейромаркетингу.
В статье рассмотрена сущность нейромаркетинга и его роль в маркетинговой деятельности предприятий. Определена сила психологического воздействия нейромаркетинга на потребителей. Обобщены методы нейромаркетинга, используемые для управления подсознанием потребителей. Охарактеризованы каналы влияния нейромаркетинга на поведение потребителей. Определены основные проблемы нейромаркетинга.
The article examines the essence of neuromarketing and its role in marketing activities of enterprises. The strength of the psychological influence of neuromarketing on consumers is determined. Generalized methods of neuromarketing, which are used to control the subconscious of consumers. The neuromarketing channels influence the behavior of consumers. The basic problems of neuromarketing are determined.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14754
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cluster2019_P067-072.pdf414,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.