Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15086
Title: Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"
Other Titles: Качество и его влияние на конкурентоспособность товара на примере ООО "БМ-Маркет"
Quality and its impact on goods competitiveness on the example of BM-MARKET LLC
Authors: Крахмальова, Н. А.
Носкова, А. О.
Keywords: якість товару
споживач
конкурентоспроможність
оцінка якості продукту
характеристика продукту
технічний рівень
конкурентоспроможність підприємства
качество товара
потребитель
конкурентоспособность
оценка качества продукта
характеристика продукта
технический уровень
конкурентоспособность предприятия
product quality
consumer
competitiveness
quality level of a product
product characteristics
technical level
enterprise competitiveness
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Носкова А. О. Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет" / А. О. Носкова ; наук. кер. Н. А. Крахмальова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 163-168.
Abstract: У статті розглянуто історичний розвиток становлення поняття якості, наведено визначення рівня якості, а також розглянуте трактування різних теорій видатних наукових діячів, виділено «якість» як головний чинник конкурентоспроможності товару. Підведений підсумок щодо доцільності введення програми дій, в якій формулюються цілі та завдання, засоби вирішення проблеми якості та можливі їх методи.
В статье рассмотрено историческое развитие становления понятия качества, приведены определения уровня качества, а также рассмотрены трактовки различных теорий выдающихся научных деятелей, выделено «качество» как фактор конкурентоспособности товара. Подведен итог о целесообразности введения программы действий, в которой формулируются цели и задачи, способы решения проблемы качества и возможные их методы.
The article deals with the historical development of the concept of quality, defines the quality level, as well as the interpretation of various theories of prominent scientific figures, highlights "quality" as a major factor in the competitiveness of goods. The result is summarized as to the expediency of introducing an action program, which defines the goals and objectives, the means of solving the quality problem and their possible methods.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15086
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P163-168.pdf340,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.