Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15086
Назва: Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"
Інші назви: Качество и его влияние на конкурентоспособность товара на примере ООО "БМ-Маркет"
Quality and its impact on goods competitiveness on the example of BM-MARKET LLC
Автори: Крахмальова, Н. А.
Носкова, А. О.
Ключові слова: якість товару
споживач
конкурентоспроможність
оцінка якості продукту
характеристика продукту
технічний рівень
конкурентоспроможність підприємства
качество товара
потребитель
конкурентоспособность
оценка качества продукта
характеристика продукта
технический уровень
конкурентоспособность предприятия
product quality
consumer
competitiveness
quality level of a product
product characteristics
technical level
enterprise competitiveness
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Носкова А. О. Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет" / А. О. Носкова ; наук. кер. Н. А. Крахмальова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 163-168.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто історичний розвиток становлення поняття якості, наведено визначення рівня якості, а також розглянуте трактування різних теорій видатних наукових діячів, виділено «якість» як головний чинник конкурентоспроможності товару. Підведений підсумок щодо доцільності введення програми дій, в якій формулюються цілі та завдання, засоби вирішення проблеми якості та можливі їх методи.
В статье рассмотрено историческое развитие становления понятия качества, приведены определения уровня качества, а также рассмотрены трактовки различных теорий выдающихся научных деятелей, выделено «качество» как фактор конкурентоспособности товара. Подведен итог о целесообразности введения программы действий, в которой формулируются цели и задачи, способы решения проблемы качества и возможные их методы.
The article deals with the historical development of the concept of quality, defines the quality level, as well as the interpretation of various theories of prominent scientific figures, highlights "quality" as a major factor in the competitiveness of goods. The result is summarized as to the expediency of introducing an action program, which defines the goals and objectives, the means of solving the quality problem and their possible methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15086
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P163-168.pdf340,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.