Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15618
Title: Корпоративна культура організації у системі загального управління якістю TQM
Other Titles: Корпоративная культура организации в системе общего управления качеством TQM
Corporate culture organization in the TQM total management system
Authors: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Бондаренко, Богдан Сергійович
Соколовська, Ксенія Володимирівна
Keywords: загальне управління якістю TQM
корпоративна культура
організація
рівні корпоративної культури
фірмовий стиль
фірмова символіка
общее управление качеством TQM
корпоративная культура
организация
уровни корпоративной культуры
фирменный стиль
фирменная символика
general quality management TQM
corporate culture
organization
levels of corporate culture
corporate identity
Issue Date: 2018
Citation: Бондаренко С. М. Корпоративна культура організації у системі загального управління якістю TQM [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, Б. С. Бондаренко, К. В. Соколовська // Економіка і суспільство. – 2018. – Вип. 14. – С. 273-278. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-14/21-stati-14/1697-bondarenko-s-m-bondarenko-b-s-sokolovska-k-v
Source: Економіка і суспільство
Economy and society
Abstract: У статті розглянуто питання корпоративної культури організації як важливого елементу концепції загального управління якістю TQM. Корпоративна культура вирішальною мірою сприяє забезпеченню ділової репутації та конкурентоспроможності організації. Проаналізовано рівні корпоративної культури та розглянуто підходи до формування фірмового стилю організації.
В статье рассмотрены вопросы корпоративной культуры организации как важного элемента концепции всеобщего управления качеством TQM. Корпоративная культура в решающей степени способствует обеспечению деловой репутации и конкурентоспособности организации. Проанализированы уровни корпоративной культуры и рассмотрены подходы к формированию фирменного стиля организации.
The article deals with corporate culture as an important element of TQM's overall quality management concept. Corporate culture contributes crucially to ensuring business reputation and competitiveness of the organization. The levels of corporate culture are analyzed and approaches to the formation of corporate style of the organization are considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15618
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Економіка_і_суспільство.pdf262,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.