Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15618
Назва: Корпоративна культура організації у системі загального управління якістю TQM
Інші назви: Корпоративная культура организации в системе общего управления качеством TQM
Corporate culture organization in the TQM total management system
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Бондаренко, Богдан Сергійович
Соколовська, Ксенія Володимирівна
Ключові слова: загальне управління якістю TQM
корпоративна культура
організація
рівні корпоративної культури
фірмовий стиль
фірмова символіка
общее управление качеством TQM
корпоративная культура
организация
уровни корпоративной культуры
фирменный стиль
фирменная символика
general quality management TQM
corporate culture
organization
levels of corporate culture
corporate identity
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бондаренко С. М. Корпоративна культура організації у системі загального управління якістю TQM [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, Б. С. Бондаренко, К. В. Соколовська // Економіка і суспільство. – 2018. – Вип. 14. – С. 273-278. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-14/21-stati-14/1697-bondarenko-s-m-bondarenko-b-s-sokolovska-k-v
Source: Економіка і суспільство
Economy and society
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання корпоративної культури організації як важливого елементу концепції загального управління якістю TQM. Корпоративна культура вирішальною мірою сприяє забезпеченню ділової репутації та конкурентоспроможності організації. Проаналізовано рівні корпоративної культури та розглянуто підходи до формування фірмового стилю організації.
В статье рассмотрены вопросы корпоративной культуры организации как важного элемента концепции всеобщего управления качеством TQM. Корпоративная культура в решающей степени способствует обеспечению деловой репутации и конкурентоспособности организации. Проанализированы уровни корпоративной культуры и рассмотрены подходы к формированию фирменного стиля организации.
The article deals with corporate culture as an important element of TQM's overall quality management concept. Corporate culture contributes crucially to ensuring business reputation and competitiveness of the organization. The levels of corporate culture are analyzed and approaches to the formation of corporate style of the organization are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15618
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Економіка_і_суспільство.pdf262,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.