Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 111-120 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Проблеми розвитку дистанційної форми освіти в УкраїніГрищенко, О. С.; Довбуш, В. І.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2020Знання як основа випереджаючого інноваційного розвиткуУсенко, О. В.; Довбуш, В. І.
2020Western European model of personnel motivationDudko, P.; Pris, M.
2016Methodical approach to the definition of HoReCa brand efficiencyNifatova, O.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.
2018Відкриття show-room як ефективний напрям розвитку малого бізнесуНіфатова, О. М.; Гаркуша, І. Р.
2018Проблеми та перспективи розвитку приватних підприємствГанущак-Єфіменко, Л. М.; Микитчук, Р. В.
2019Формування системи дистрибуції алкогольної продукціїНіфатова, О. М.; Носкова, Ю. О.
2016Formation of the mechanism of regional sustainable development on the basis of environmental and economic riskHanushchak-Efimenko, L. M.