Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Factors ensuring enterprise financial stability in times of crisisMiahkykh, I. M.; Shkoda, M. S.; Radchenko, A. O.
тра-2019Теоретичні основи формування сучасної моделі менеджментуПузирьова, П. В.; Горбань, О. Г.
2020Сучасний стан та тенденції розвитку підприємництва в індустрії гостинностіЩербак, В. Г.; Асауленко, І. Ф.
2019SWOT alternative strategies as a marketing policy tool of Bank Alliance JSCDovbush, V.
2018Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторіМурована, Л. В.; Паливода, В. В.
2019Дослідження функціонально-експлуатаційних властивостей шкіри для верху взуттяГрищенко, І. М.; Данилкович, А. Г.; Первая, Н. В.
2020Conceptual management framework to enhance the development of innovation active agribusiness enterprisesHanushchak-Yefimenko, L. M.
2020Використання цифрової платформи для запобігання нового спалаху пандемії COVID-19Щербак, В. Г.
2020Впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинкуЩербак, В. Г.; Гаркуша, І. Р.
2020International trade in goods and its key development trends in UkraineMiahkykh, I. M.; Shkoda, M. S.; Lytvyn, N.