Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 821-830 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Особливості формування стійких конкурентних переваг корпоративних структур на основі SWOT-аналізу процесу інтеграції кластерного типу в Київській областіКупріянов, І. А.; Шкода, М. С.
2017Значення комунікацій в підприємницькій діяльностіКрахмальова, Н. А.; Косач, І. В.
2017Специфічні аспекти маркетингу у сфері надання послуг спортивними клубамиКозінець, А. І.; Щербак, В. Г.
2021Диджиталізація – важливий, необхідний та трудомісткий крок у антикризовому розвитку бізнесу в сучасних складних умовах пандемії COVID-19Довбуш, В. І.; Домашенко, Д. Р.
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Управління брендом інноваційної продукціїКовалишина, В. В.; Ніфатова, О. М.
2021Стратегія диверсифікації як інструмент інноваційного розвитку підприємстваДовбуш, В. І.; Надьон, С. О.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
2014Особливості маркетингу на книжковому ринку УкраїниМурована, Л. В.; Профацька, Г. І.