Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 24.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Роль виставкових технологій при підготовці фахівців у закладах вищої освітиОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
2020Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"Ілляш, Є. О.; Крахмальова, Н. А.
2021Розвиток малого підприємництва в регіональній економіціЩербак, В. Г.; Бордюк, М. О.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2020Use of price marketing in exhibition activitiesKrakhmalova, N.
2015Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингуЛісун, Я. В.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2015Статистичний аналіз франчайзингу сфери громадського харчування та торгівлі в УкраїніЛісун, Я. В.
2011Стратегії управління торговельними марками підприємствГанущак-Єфіменко, Л. М.
2017Формування маркетингової стратегії підприємстваАреф'єв, С. О.; Чекіс, Ю. С.