Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Роль виставкових технологій при підготовці фахівців у закладах вищої освітиОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємстваНіфатова, О. М.; Пашко, О. В.
2018Сучасні інструменти просування продукції у малому бізнесіГаркуша, І. Р.; Ніфатова, О. М.
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
2018Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2018Marketing development of recreational and tourist potential of the regionGulina, O.; Shcherbak, V.