Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16194
Название: Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств
Авторы: Пузирьова, П. В.
Ключевые слова: виробництво
маркетинг
продукція
производство
продукция
production
marketing
products
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Пузирьова П. В. Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств / П. В. Пузирьова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури : збірник наукових праць. – 2011. – Вип. 30. – Київ : НАУ, 2011. – С. 168-174.
Source: Проблеми підвищення ефективності інфраструктури
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядається місце та значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств.
В статье рассматривается место и значение маркетингового исследования при определении ключевых факторов влияния на план производства продукции промышленных предприятий.
This paper reviews the place and importance of marketing research to determine the key factors influencing the production plan of industrial enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16194
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Puzyrova_НАУ_2011_30.pdf420,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.