Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16675
Назва: Вхідне діагностичне тестування як компонент ефективної організації вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти
Автори: Поджіо, Т. Ю.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Поджіо Т. Ю. Вхідне діагностичне тестування як компонент ефективної організації вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти / Т. Ю. Поджіо // Діалог культур у Європейському освітньому просторі : матеріали V Міжнародної конференції, м. Київ, 12 травня 2020 р. / упор. С. Є. Дворянчикова. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 198-203.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16675
Розташовується у зібраннях:Діалог культур у Європейському освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dialog2020_P198-203.pdf746,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.