Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17025
Название: Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercialization
Другие названия: Комплексне оцінювання посередників під час комерціалізації інноваційної продукції
Комплексная оценка посредников при коммерциализации инновационной продукции
Авторы: Bilovodska, Olena
Ключевые слова: evaluation
intermediaries
distribution channel
manufacturer
industrial goods market
Дата публикации: ноя-2020
Издательство: Технодрук
Библиографическое описание: Bilovodska O. Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercialization / O. Bilovodska // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна) - м. Сучава (Румунія), 11-12 листопада 2020 року. – Чернівці : Технодрук, 2020. – C. 248-251.
Краткий осмотр (реферат): Author proposed an estimating criteria system for distribution channel participants which deepens the existing theoretical and methodological approaches for intermediaries evaluation within the framework of marketing distribution policy and improves the efficiency of the participants selecting process for the channel during the time of commercializing innovative products of industrial enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17025
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bilovodska_tezy.pdf200,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.