Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17025
Назва: Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercialization
Інші назви: Комплексне оцінювання посередників під час комерціалізації інноваційної продукції
Комплексная оценка посредников при коммерциализации инновационной продукции
Автори: Bilovodska, Olena
Ключові слова: evaluation
intermediaries
distribution channel
manufacturer
industrial goods market
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Технодрук
Бібліографічний опис: Bilovodska O. Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercialization / O. Bilovodska // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна) - м. Сучава (Румунія), 11-12 листопада 2020 року. – Чернівці : Технодрук, 2020. – C. 248-251.
Короткий огляд (реферат): Author proposed an estimating criteria system for distribution channel participants which deepens the existing theoretical and methodological approaches for intermediaries evaluation within the framework of marketing distribution policy and improves the efficiency of the participants selecting process for the channel during the time of commercializing innovative products of industrial enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17025
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilovodska_tezy.pdf200,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.