Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17025
Title: Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercialization
Other Titles: Комплексне оцінювання посередників під час комерціалізації інноваційної продукції
Комплексная оценка посредников при коммерциализации инновационной продукции
Authors: Bilovodska, Olena
Keywords: evaluation
intermediaries
distribution channel
manufacturer
industrial goods market
Issue Date: Nov-2020
Publisher: Технодрук
Citation: Bilovodska O. Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercialization / O. Bilovodska // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна) - м. Сучава (Румунія), 11-12 листопада 2020 року. – Чернівці : Технодрук, 2020. – C. 248-251.
Abstract: Author proposed an estimating criteria system for distribution channel participants which deepens the existing theoretical and methodological approaches for intermediaries evaluation within the framework of marketing distribution policy and improves the efficiency of the participants selecting process for the channel during the time of commercializing innovative products of industrial enterprises.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17025
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilovodska_tezy.pdf200,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.