Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17692
Название: Digitalization of marketing communications
Авторы: Yevseitseva, Olena
Shkut, D.
Ключевые слова: marketing communication system
advertising
sales promotion
PR
personal sales
SEO
SMM
website
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Yevseitseva O. Digitalization of marketing communications / O. Yevseitseva, D. Shkut // Evropský časopis ekonomiky a managementu. – 2020. – Svazek 6, 4 vydání. – P. 104-108.
Source: Evropský časopis ekonomiky a managementu
European Journal of Economics and Management
Краткий осмотр (реферат): This article deals with the problem of adaptation of the basic model of marketing communications of F. Kotler to the modern digital environment. Modern methods of marketing on the Internet have been studied: searching, context advertising, banners, teasers, advertising in social networks, collaboration with opinion leaders, demo-versions of products, mass mailings. Aims and tasks of facilities of marketing communications and expediency of their adaptation for the use in a digital environment have been determined. The sequence of transfer of communications from offline environment to online environment is proposed. Based on this research, the author proposes to use QR codes on physical advertising media in combination with additional stimulation.
DOI: 10.46340/eujem.2020.6.4.14
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17692
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2533-4794 (Print)
2533-4808 (Online)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20210520_303.pdf247,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.