Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17949
Название: Передумови проєктування рекламного плакату в сфері фешн-дизайну
Другие названия: Research of preconditions of designing of an advertising poster
Авторы: Шаповал, Анатолій
Смаженко, Володимир
Колосніченко, Марина
Батрак, Вадим
Ключевые слова: рекламний плакат
дизайн одягу
авторські ескізи моделей одягу
художне моделювання костюма
advertising poster
clothing design
author's sketches of clothing models
artistic costume modeling
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Передумови проєктування рекламного плакату в сфері фешн-дизайну / А. Шаповал, В. Смаженко, М. Колосніченко, В. Батрак // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 201-204.
Краткий осмотр (реферат): Проєктування рекламно-інформаційного плакату є складовою дипломного проєкту при створенні колекцій одягу у відповідності до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця. У сучасному культурно-середовищному просторі фешн-індустрії рекламний плакат у лаконічній формі надає узагальнену інформацію про автора колекції, який презентує свій творчій доробок. Він являє собою лаконічний малюнок, комп’ютерну графіку, колаж, фото, які супроводжуються коротким інформативним текстом. Все це потребує комплексних досліджень, спрямованих на просування дизайн-продукту та популяризацію авторських розробок.
The design of an advertising and informational poster is an integral part of the diploma design of clothes in accordance with the requirements of the educational – qualification characteristics of a specialist. In the modern fashion industry, the exhibition poster in laconic form provides generalized information about the author of the collection of clothing that presents its creative work. The poster is a laconic drawing, or a photo, computer graphics, with short, but brightly pronounced, remembered by the text directed to informativity, acquisition of products and popularization of the author.
DOI: 10.30857/17949
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17949
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2021_V1_P201-204.pdf734,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.