Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17949
Назва: Передумови проєктування рекламного плакату в сфері фешн-дизайну
Інші назви: Research of preconditions of designing of an advertising poster
Автори: Шаповал, Анатолій
Смаженко, Володимир
Колосніченко, Марина
Батрак, Вадим
Ключові слова: рекламний плакат
дизайн одягу
авторські ескізи моделей одягу
художне моделювання костюма
advertising poster
clothing design
author's sketches of clothing models
artistic costume modeling
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Передумови проєктування рекламного плакату в сфері фешн-дизайну / А. Шаповал, В. Смаженко, М. Колосніченко, В. Батрак // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 201-204.
Короткий огляд (реферат): Проєктування рекламно-інформаційного плакату є складовою дипломного проєкту при створенні колекцій одягу у відповідності до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця. У сучасному культурно-середовищному просторі фешн-індустрії рекламний плакат у лаконічній формі надає узагальнену інформацію про автора колекції, який презентує свій творчій доробок. Він являє собою лаконічний малюнок, комп’ютерну графіку, колаж, фото, які супроводжуються коротким інформативним текстом. Все це потребує комплексних досліджень, спрямованих на просування дизайн-продукту та популяризацію авторських розробок.
The design of an advertising and informational poster is an integral part of the diploma design of clothes in accordance with the requirements of the educational – qualification characteristics of a specialist. In the modern fashion industry, the exhibition poster in laconic form provides generalized information about the author of the collection of clothing that presents its creative work. The poster is a laconic drawing, or a photo, computer graphics, with short, but brightly pronounced, remembered by the text directed to informativity, acquisition of products and popularization of the author.
DOI: 10.30857/17949
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17949
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V1_P201-204.pdf734,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.