Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18690
Title: Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просування
Authors: Тхорук, Ю. С.
Біловодська, О. А.
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Тхорук Ю. С. Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просування / Ю. С. Тхорук, О. А. Біловодська // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Київ, 25 березня 2021 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 39-40.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18690
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN2021_P039-040.pdf288,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.