Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19002
Название: Фото- та відеодизайн як основний спосіб розвитку бренду в соціальних мережах
Другие названия: Фото- и видеодизайн как основной способ развития бренда в социальных сетях
Авторы: Яворський, О. Л.
Різниченко, Валерія Олександрівна
Ключевые слова: фотодизайн
відеодизайн
візуал
контент
сітка
Дата публикации: апр-2021
Издательство: MDPC Publishing, Munich, Germany
Библиографическое описание: Яворський О. Л. Фото- та відеодизайн як основний спосіб розвитку бренду в соціальних мережах / О. Л. Яворський, В. О. Різниченко // Actual trends of modern scientific research : proceedings of IX International scientific and practical conference, Munich, Germany, 11-13 April 2021. – MDPC Publishing, Munich, Germany, 2021. – P. 226-228.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізований вплив фото- та відеодизайну на розвиток бренду в сфері соціальних мереж. Визначена значущість соціальних мереж в сучасному розвитку бізнесу та вплив візуального контенту на залучення нових клієнтів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19002
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ_Різниченко_В.О.pdf561,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.