Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19002
Назва: Фото- та відеодизайн як основний спосіб розвитку бренду в соціальних мережах
Інші назви: Фото- и видеодизайн как основной способ развития бренда в социальных сетях
Автори: Яворський, О. Л.
Різниченко, В. О.
Ключові слова: фотодизайн
відеодизайн
візуал
контент
сітка
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: MDPC Publishing, Munich, Germany
Бібліографічний опис: Яворський О. Л. Фото- та відеодизайн як основний спосіб розвитку бренду в соціальних мережах / О. Л. Яворський, В. О. Різниченко // Actual trends of modern scientific research : proceedings of IX International scientific and practical conference, Munich, Germany, 11-13 April 2021. – MDPC Publishing, Munich, Germany, 2021. – P. 226-228.
Короткий огляд (реферат): Проаналізований вплив фото- та відеодизайну на розвиток бренду в сфері соціальних мереж. Визначена значущість соціальних мереж в сучасному розвитку бізнесу та вплив візуального контенту на залучення нових клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19002
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ_Різниченко_В.О.pdf561,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.