Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19002
Title: Фото- та відеодизайн як основний спосіб розвитку бренду в соціальних мережах
Other Titles: Фото- и видеодизайн как основной способ развития бренда в социальных сетях
Authors: Яворський, О. Л.
Різниченко, В. О.
Keywords: фотодизайн
відеодизайн
візуал
контент
сітка
Issue Date: Apr-2021
Publisher: MDPC Publishing, Munich, Germany
Citation: Яворський О. Л. Фото- та відеодизайн як основний спосіб розвитку бренду в соціальних мережах / О. Л. Яворський, В. О. Різниченко // Actual trends of modern scientific research : proceedings of IX International scientific and practical conference, Munich, Germany, 11-13 April 2021. – MDPC Publishing, Munich, Germany, 2021. – P. 226-228.
Abstract: Проаналізований вплив фото- та відеодизайну на розвиток бренду в сфері соціальних мереж. Визначена значущість соціальних мереж в сучасному розвитку бізнесу та вплив візуального контенту на залучення нових клієнтів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19002
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕЗИ_Різниченко_В.О.pdf561,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.