Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19083
Название: Аналіз ставлення споживачів до вибору теплозахисного одягу
Другие названия: Analysis of consumers' attitude to the choice of heat-protective clothing
Авторы: Донченко, С. В.
Плєхотко, С. С.
Ключевые слова: верхній одяг
комплект одягу
теплозахисні властивості
комфорт
анкетування
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Донченко С. В. Аналіз ставлення споживачів до вибору теплозахисного одягу / С. В. Донченко, С. С. Плєхотко // Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 21 жовтня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 49-50.
Краткий осмотр (реферат): Метою даного дослідження є з’ясування ступеню інформованості споживачів про теплозахисні властивості одягу та визначення складу найуживаніших комплектів у холодний сезон.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19083
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
KyivTex&Fashion

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KyivTex&Fashion2021_P049-050.pdf262,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.