Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19083
Назва: Аналіз ставлення споживачів до вибору теплозахисного одягу
Інші назви: Analysis of consumers' attitude to the choice of heat-protective clothing
Автори: Донченко, С. В.
Плєхотко, С. С.
Ключові слова: верхній одяг
комплект одягу
теплозахисні властивості
комфорт
анкетування
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Донченко С. В. Аналіз ставлення споживачів до вибору теплозахисного одягу / С. В. Донченко, С. С. Плєхотко // Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 21 жовтня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 49-50.
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є з’ясування ступеню інформованості споживачів про теплозахисні властивості одягу та визначення складу найуживаніших комплектів у холодний сезон.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19083
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion2021_P049-050.pdf262,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.