Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19155
Название: Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесу
Другие названия: Создание и продвижение бренда предпринимательской структуры в сфере ресторанного бизнеса
Creation and promotion of the brand of the enterprise structure in the sphere of restaurant business
Авторы: Хаустова, Є. Б.
Асауленко, Іван Федорович
Ключевые слова: брендинг
бренд
креатив
імідж
бренд-менеджмент
логотип
имидж
branding
brand
creative
image
brand management
logo
Дата публикации: дек-2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Асауленко І. Ф. Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесу : дипломна магістерська робота за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / І. Ф. Асауленко ; наук. кер. Є. Б. Хаустова ; рец. Н. А. Крахмальова. – Київ : КНУТД, 2021. – 119 с.
Краткий осмотр (реферат): Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних основ брендингу та розробці напрямків підвищення ефективності просування бренду ресторану. На підставі аналізу діяльності ресторану Дон Вітсент розроблено заходи щодо його удосконалення. Запропоновано основні напрями удосконалення підвищення ефективності просування бренду ресторану Дон Вітсент, що включають рекомендації щодо удосконалення та подальшого розвитку брендингу підприємства.
Дипломная магистерская работа посвящена исследованию теоретических основ брендинга и разработке направлений повышения эффективности продвижения бренда ресторана. На основании анализа деятельности ресторана Дон Витсент разработаны мероприятия по его усовершенствованию. Предложены основные направления совершенствования повышения эффективности продвижения бренда ресторана Дон Витсент, включающие рекомендации по совершенствованию и дальнейшему развитию брендинга предприятия.
Master's thesis is devoted to the study of the theoretical foundations of branding and the development of areas to improve the efficiency of the restaurant brand. Based on the analysis of the Don Witcent restaurant, measures have been developed to improve it. The main directions of improving the efficiency of brand promotion of the restaurant Don Witsent, including recommendations for improving and further developing the branding of the enterprise.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19155
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Магістерський рівень
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom076_Asaulenko_Khaustova.pdf2,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.