Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19470
Название: Моделювання динаміки ринку ресторанного бізнесу в Україні
Другие названия: Modeling the dynamics of the restaurant business market in Ukraine
Авторы: Шіковець, К. О.
Дишкант, Юрий Олексійович
Ключевые слова: кореляційно-регресійний аналіз
ресторанне господарство
діяльність із забезпечення стравами та напоями
correlation-regression analysis
restaurant business
activities with the provision of food and beverages
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Дишкант Ю. О. Моделювання динаміки ринку ресторанного бізнесу в Україні : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / Ю. О. Дишкант ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2021. – 155 с.
Краткий осмотр (реферат): Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів моделювання динаміки ринку ресторанного бізнесу України та проведення кореляційно-регресійного аналізу основних факторів розвитку ринку ресторанного бізнесу. Практичне значення одержаних результатів полягає у проведенні комплексного аналізу розвитку ринку ресторанного бізнесу України та Польщі, моделюванні розвитку ринку ресторанного бізнесу на основі кореляційно-регресійного аналізу та визначенні шляхів підвищення його ефективності. Наукова новизна полягає у досконалому вивченні розвитку ресторанного бізнесу України, аналізі факторів впливу та прогнозуванні перспектив його розвитку.
The master's thesis is devoted to the study of theoretical aspects of modeling the dynamics of the restaurant business market of Ukraine and conducting correlation and regression analysis of the main factors of development of the restaurant business market. The practical significance of the obtained results is to conduct a comprehensive analysis of the development of the restaurant business market of Ukraine and Poland, modeling the development of the restaurant business market based on correlation and regression analysis and identify ways to improve its efficiency. Scientific novelty is a thorough study of the development of the restaurant business in Ukraine, analysis of factors of influence and forecasting the prospects for its development.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19470
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom051_Dyshkant_Shikovets.pdf3,72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.