Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19487
Title: Необхідність доцільного поєднання традиційних і новітніх дидактичних засобів навчання математики
Other Titles: The need for a performance combination of traditional and latest didactic means of teaching mathematics
Authors: Волох, Л. В.
Кудішина, А. О.
Keywords: дисципліни математичного циклу
навчально-пізнавальна діяльність
інформаційні технології
форма навчання
інновації
онлайн
disciplines of the mathematical cycle
educational and cognitive activities
information technology
form of education
innovation
online
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Волох Л. В. Необхідність доцільного поєднання традиційних і новітніх дидактичних засобів навчання математики / Л. В. Волох, А. О. Кудішина // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 33-37.
Abstract: В роботі розглянуто необхідність збалансованого поєднання традиційних та новітніх дидактичних засобів у процесі вивчення математичних наук. Досліджено основні переваги та недоліки різних технологій в освіті. Висвітлено основні проблеми при впровадженні інноваційних технологій.
The article considers the need for a balanced combination of traditional and modern didactic tools in the study of mathematical sciences. The main advantages and disadvantages of different technologies in education are studied. The main problems in the implementation of innovative technologies are highlighted.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19487
Appears in Collections:Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2021_V1_P033-037.pdf221,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.