Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19487
Назва: Необхідність доцільного поєднання традиційних і новітніх дидактичних засобів навчання математики
Інші назви: The need for a performance combination of traditional and latest didactic means of teaching mathematics
Автори: Волох, Л. В.
Кудішина, А. О.
Ключові слова: дисципліни математичного циклу
навчально-пізнавальна діяльність
інформаційні технології
форма навчання
інновації
онлайн
disciplines of the mathematical cycle
educational and cognitive activities
information technology
form of education
innovation
online
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Волох Л. В. Необхідність доцільного поєднання традиційних і новітніх дидактичних засобів навчання математики / Л. В. Волох, А. О. Кудішина // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 33-37.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто необхідність збалансованого поєднання традиційних та новітніх дидактичних засобів у процесі вивчення математичних наук. Досліджено основні переваги та недоліки різних технологій в освіті. Висвітлено основні проблеми при впровадженні інноваційних технологій.
The article considers the need for a balanced combination of traditional and modern didactic tools in the study of mathematical sciences. The main advantages and disadvantages of different technologies in education are studied. The main problems in the implementation of innovative technologies are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19487
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V1_P033-037.pdf221,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.