Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19500| Title: | Актуальність впровадження дискусії як інтерактивної форми навчання у гібридний освітній процес | 
| Other Titles: | Urgency of introduction of discussion as interactive forms of learning in hybrid educational process | 
| Authors: | Отруба, В. В. Коваль, О. М.  | 
| Keywords: | дискусія гібридне навчання інтерактив освітні платформи discussion hybrid learning interactive educational platforms  | 
| Issue Date: | 2021 | 
| Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну | 
| Citation: | Отруба В. В. Актуальність впровадження дискусії як інтерактивної форми навчання у гібридний освітній процес / В. В. Отруба, О. М. Коваль // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 102-106. | 
| Abstract: | В статті розглянуто ключові моменти інтерактивного навчання. Пояснюється важливість дискусії, як форми комунікації. А для юриспруденції – форми вирішення конфлікту. Коротко розкривається зміcт, особливості, динaміка тa пeрcпeктиви введення навчальної дискусії, як методу викладання у сучасних умовах гібридної освіти. The article considers the key points of interactive learning. Due to the importance of discussion as a form of communication. And for jurisprudence – forms of conflict resolution. The content, features, dynamics and perspectives of introduction of educational discussion as a method of teaching in modern conditions of hybrid education are briefly revealed.  | 
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19500 | 
| Appears in Collections: | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості Кафедра приватного та публічного права (ППП)  | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Innovatyka2021_V1_P102-106.pdf | 251,52 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.