Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19529
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлюцевська, А. В.-
dc.contributor.authorДубрівна, А. П.-
dc.date.accessioned2022-02-21T13:42:11Z-
dc.date.available2022-02-21T13:42:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКлюцевська А. В. Особливості сучасного графічного проектування комп'ютерних ігор / А. В. Клюцевська, А. П. Дубрівна // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 272-276.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19529-
dc.description.abstractВ статті проведено аналіз основних принципів розробки візуального ігрового контенту; визначено основні аспекти процесу розробки комп’ютерних ігор з огляду на потреби споживачів; проведено аналіз процесу створення конкурентоспроможного продукту гейм-індустрії. Методологічна база дослідження побудована на загальних мистецтвознавчих принципах наукового пізнання, що базуються на системно-аналітичному, структурному, формальному підходах та узагальненні, що дозволило визначити основні закономірності розробки дизайну ігрового контенту. Виявлено вплив особливостей графічного проектування гейм-контенту (віртуального світу та його елементів: інтерфейсу, локацій, характеру персонажів, навігації та спеціальних ефектів) на маркетингову та комерційну успішність ігрового проекту. Підкреслено позитивний вплив естетично-функціональної якості гейм-проекту на підвищення ступеню емпатії користувача.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the basic principles of visual game content development; identified the main aspects of the process of developing computer games taking into account the needs of consumers; analyzed the process of creating a competitive product of the game industry. The methodological basis of the study is based on the general art principles of scientific knowledge, based on system-analytical, structural, formal approaches and generalization, which allowed determining the basic patterns of game content design. Revealed the influence of features of graphic design of game content (virtual world and its elements: interface, locations, character, navigation and special effects) on marketing and commercial success of the game project. Emphasized the positive influence of aesthetic and functional quality of the game project on increasing the degree of user empathy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectгейм-дизайнuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectкомп'ютерні ігриuk
dc.subjectвізуальний образuk
dc.subjectхудожникuk
dc.subjectдизайнерuk
dc.subjectігрова індустріяuk
dc.subjectgame designuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectcomputer gamesuk
dc.subjectvisual imageuk
dc.subjectartistuk
dc.subjectdesigneruk
dc.subjectgame industryuk
dc.titleОсобливості сучасного графічного проектування комп'ютерних ігорuk
dc.title.alternativeThe role of the artist in graphic design of computer gamesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKliutsevska, A.-
local.contributor.altauthorDubrivna, A.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в науціuk
Располагается в коллекциях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2021_V1_P272-276.pdf693,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.