Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19529
Title: Особливості сучасного графічного проектування комп'ютерних ігор
Other Titles: The role of the artist in graphic design of computer games
Authors: Клюцевська, А. В.
Дубрівна, А. П.
Keywords: гейм-дизайн
дизайн
комп'ютерні ігри
візуальний образ
художник
дизайнер
ігрова індустрія
game design
design
computer games
visual image
artist
designer
game industry
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Клюцевська А. В. Особливості сучасного графічного проектування комп'ютерних ігор / А. В. Клюцевська, А. П. Дубрівна // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 272-276.
Abstract: В статті проведено аналіз основних принципів розробки візуального ігрового контенту; визначено основні аспекти процесу розробки комп’ютерних ігор з огляду на потреби споживачів; проведено аналіз процесу створення конкурентоспроможного продукту гейм-індустрії. Методологічна база дослідження побудована на загальних мистецтвознавчих принципах наукового пізнання, що базуються на системно-аналітичному, структурному, формальному підходах та узагальненні, що дозволило визначити основні закономірності розробки дизайну ігрового контенту. Виявлено вплив особливостей графічного проектування гейм-контенту (віртуального світу та його елементів: інтерфейсу, локацій, характеру персонажів, навігації та спеціальних ефектів) на маркетингову та комерційну успішність ігрового проекту. Підкреслено позитивний вплив естетично-функціональної якості гейм-проекту на підвищення ступеню емпатії користувача.
The article analyzes the basic principles of visual game content development; identified the main aspects of the process of developing computer games taking into account the needs of consumers; analyzed the process of creating a competitive product of the game industry. The methodological basis of the study is based on the general art principles of scientific knowledge, based on system-analytical, structural, formal approaches and generalization, which allowed determining the basic patterns of game content design. Revealed the influence of features of graphic design of game content (virtual world and its elements: interface, locations, character, navigation and special effects) on marketing and commercial success of the game project. Emphasized the positive influence of aesthetic and functional quality of the game project on increasing the degree of user empathy.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19529
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2021_V1_P272-276.pdf693,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.