Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19581
Название: Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністю
Другие названия: Brand-management as instrument of successful management sport-health activity
Авторы: Вихляєв, Ю. М.
Корольова, Н.
Ключевые слова: управління підприємством
фітнес-клуб
бренд-менеджмент
фізична культура і спорт
спортивно-оздоровча діяльність
enterprise management
fitness club
brand-management
physical culture and sports
sports and recreation activities
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Вихляєв Ю. М. Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністю / Ю. М. Вихляєв, Н. Корольова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 78-82.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні характеристики бренд-менеджменту підприємств, що надають спортивно-оздоровчі послуги. Визначено структуру бренд-менеджменту фітнес-клубу. Досліджено, де можна використовувати унікальний бренд. Дана проблема є актуальною і потребує більш системного вивчення, особливо це стосується розвитку бренд-менеджменту в спортивно-оздоровчій сфері. Стратегія успішно сформованого бренд-менеджменту не оминула й фітнес-індустрію, оскільки надання спортивно-оздоровчих послуг є одним із найбільш швидкозростаючих сегментів економіки розвинених країн.
The article the importance of the brand-management as a prerequisite for the successful development of the company in general and the enterprises that provide sports and recreation services in particular are identified. The brand-management structure of the fitness club is determined. It is explored where you can use a unique brand. This problem is quite topical and requires more systemic study. It concerns especially the issue of a brand-management in the sport-recreational sector. The strategy of a well-designed brand-management is actual for the fitness industry, since providing sports and recreation services is one of the fastest growing sectors of the economy in the developed countries.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19581
Располагается в коллекциях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2021_V2_P078-082.pdf221,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.