Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19595
Название: Аналіз споживчих потреб щодо вибору, комплектності та умов використання теплозахисного одягу
Другие названия: Analysis of consumer needs for choice, completeness and conditions of use of heat protective clothing
Авторы: Плєхотко, С. С.
Коробка, А. В.
Левченко, О. А.
Донченко, С. В.
Мойсеєнко, С. І.
Ключевые слова: теплозахисний одяг
споживчі потреби
теплова ізоляція
термічний опір
опитування
heat-protective clothing
consumer needs
thermal insulation
thermal resistance
quiz
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Аналіз споживчих потреб щодо вибору, комплектності та умов використання теплозахисного одягу / С. С. Плєхотко, А. В. Коробка, О. А. Левченко, С. В. Донченко, С. І. Мойсеєнко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 167-172.
Краткий осмотр (реферат): В статті проведено аналіз існуючих методик визначення необхідної теплової ізоляції тіла людини та методів дослідження термічного опору пакетів одягу. Зазначено, що сумарний термічний опір шарів пакету одягу відрізняється від значень, які отримано експериментальним шляхом. Тому пропонується дослідити комплекти одягу в цілому імітуючи реальні умови використання. На етапі підготовки до проведення таких досліджень проаналізовано споживчі потреби щодо вибору, комплектності, конструктивних особливостей та умов використання теплозахисного одягу. Отримані результати представлено в статті у вигляді діаграм.
The article analyzes the existing methods for determining the required thermal insulation of the human body and methods for studying the thermal resistance of clothing packages. It is noted that the total thermal resistance of the layers of the garment package different from the values obtained experimentally. Therefore it is offered to research sets of clothes as a whole imitating real conditions of use. At the stage of preparation for such research, consumer needs for the choice, completeness, design features and conditions of use of thermal clothing were analyzed. The obtained results are presented in the article in the form of diagrams.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19595
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2021_V2_P167-172.pdf450,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.