Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19595
Назва: Аналіз споживчих потреб щодо вибору, комплектності та умов використання теплозахисного одягу
Інші назви: Analysis of consumer needs for choice, completeness and conditions of use of heat protective clothing
Автори: Плєхотко, С. С.
Коробка, А. В.
Левченко, О. А.
Донченко, С. В.
Мойсеєнко, С. І.
Ключові слова: теплозахисний одяг
споживчі потреби
теплова ізоляція
термічний опір
опитування
heat-protective clothing
consumer needs
thermal insulation
thermal resistance
quiz
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Аналіз споживчих потреб щодо вибору, комплектності та умов використання теплозахисного одягу / С. С. Плєхотко, А. В. Коробка, О. А. Левченко, С. В. Донченко, С. І. Мойсеєнко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 167-172.
Короткий огляд (реферат): В статті проведено аналіз існуючих методик визначення необхідної теплової ізоляції тіла людини та методів дослідження термічного опору пакетів одягу. Зазначено, що сумарний термічний опір шарів пакету одягу відрізняється від значень, які отримано експериментальним шляхом. Тому пропонується дослідити комплекти одягу в цілому імітуючи реальні умови використання. На етапі підготовки до проведення таких досліджень проаналізовано споживчі потреби щодо вибору, комплектності, конструктивних особливостей та умов використання теплозахисного одягу. Отримані результати представлено в статті у вигляді діаграм.
The article analyzes the existing methods for determining the required thermal insulation of the human body and methods for studying the thermal resistance of clothing packages. It is noted that the total thermal resistance of the layers of the garment package different from the values obtained experimentally. Therefore it is offered to research sets of clothes as a whole imitating real conditions of use. At the stage of preparation for such research, consumer needs for the choice, completeness, design features and conditions of use of thermal clothing were analyzed. The obtained results are presented in the article in the form of diagrams.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19595
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P167-172.pdf450,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.