Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19603
Название: Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-бренду
Другие названия: Features of an advertising strategy in promoting a fashion brand
Авторы: Сідлецький, І.
Кротова, Т. Ф.
Паранько, Н.
Ключевые слова: рекламна стратегія
дизайн одягу
споживач
ринок
advertising strategy
fashion design
consumer
market
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Сідлецький І. Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-бренду / І. Сідлецький, Т. Ф. Кротова, Н. Паранько // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 214-218.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто ключові позиції ефективної рекламної стратегії, розроблені відомим фахівцем у галузі реклами XX ст. Девідом Огілві. Акцентовано увагу на необхідності розробки стратегії просуванні фешн-бренду в умовах ринкової конкуренції. Представлено послідовні позиції стратегії просування на українському фешн-ринку компанії SIDLETSKIY.
The statistics have the keys to the position of an effective advertising strategy, we see it as a fakhivt in the hallway of XX century advertisements. Devid Ogilvi. The emphasis is on respect for the need to develop a strategy for a mature fashion brand in the minds of market competition. Presented the last position of the strategy of persuasion at the Ukrainian fashion market of the SIDLETSKIY company.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19603
Располагается в коллекциях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2021_V2_P214-218.pdf597,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.