Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19603
Title: Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-бренду
Other Titles: Features of an advertising strategy in promoting a fashion brand
Authors: Сідлецький, І.
Кротова, Т. Ф.
Паранько, Н.
Keywords: рекламна стратегія
дизайн одягу
споживач
ринок
advertising strategy
fashion design
consumer
market
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сідлецький І. Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-бренду / І. Сідлецький, Т. Ф. Кротова, Н. Паранько // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 214-218.
Abstract: У статті розглянуто ключові позиції ефективної рекламної стратегії, розроблені відомим фахівцем у галузі реклами XX ст. Девідом Огілві. Акцентовано увагу на необхідності розробки стратегії просуванні фешн-бренду в умовах ринкової конкуренції. Представлено послідовні позиції стратегії просування на українському фешн-ринку компанії SIDLETSKIY.
The statistics have the keys to the position of an effective advertising strategy, we see it as a fakhivt in the hallway of XX century advertisements. Devid Ogilvi. The emphasis is on respect for the need to develop a strategy for a mature fashion brand in the minds of market competition. Presented the last position of the strategy of persuasion at the Ukrainian fashion market of the SIDLETSKIY company.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19603
Appears in Collections:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2021_V2_P214-218.pdf597,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.