Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 234.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Indendent component analysis (ICA)Miettinen, P.; Zinchenko, Tetiana
2015Еволюційне моделювання економічних популяційІванченко, Г. Ф.; Бадер, Омар Ахмад Далайін
2015Аналіз методів оцінки ефективності маркетингових комунікаційПодольна, В. В.
2015Інформаційні системи підтримки прийняття управлінських рішеньГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
2015Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингуЯренко, А. В.
2015Когнітивні технології в управлінніРаллє, Н. В.
2015Підсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використанняХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2015Сучасний стан фінансування вищих навчальних закладів у складних соціально-економічних умовахСеліверстова, Л.; Заріцька, В.
2015Удосконалення маркетингових інструментів комунікацій у вищих навчальних закладахКрахмальова, Н. А.
2015Проблеми та перспективи надання автономності вищим навчальним закладамБугас, Н. В.; Бугас, В. В.