Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 62.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Відображення інформації про бренд у звітності суб'єкта підприємництваХаустова, Є. Б.; Бунда, О. М.; Зінченко, О. В.
2018Інформаційна складова як інструмент удосконалення процесу створення бренду підприємстваСалюк, А. П.; Холодна, К. Г.; Чепела, В. В.
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Управління брендом інноваційної продукціїДенисенко, А. С.
2018Особливості використання методу трансформації в дизайн-проектуванні колекцій виробів з текстилюСлітюк, О. О.; Созонюк, С. Ю.
2018Бренди в сучасному суспільствіКадлубович, Т. І.; Гавриленко, В. М.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.