Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20849
Название: Реляційні переваги в готельно-ресторанному бізнесі
Авторы: Моргулець, О. Б.
Ключевые слова: готельно-ресторанний бізнес
клієнтоорієнтованість
обслуговуючий персонал
реляційні переваги
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Моргулець О. Б. Реляційні переваги в готельно-ресторанному бізнесі / О. Б. Моргулець // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник наукових праць за результатами Всеукраїнської конференції, м. Київ, 10 травня 2022 р. / за ред. А. М. Вергун та ін. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 205-207.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20849
Располагается в коллекциях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
INORKKI_2022_P205-207.pdf228,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.