Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21083
Назва: Design of organic agricultural product packaging
Інші назви: Дизайн упаковки органічної сільськогосподарської продукції
Автори: Yezhova, Olga
Yizhi, Zhao
Huamei, Liu
Ключові слова: packaging design
visual recognition
folklore
color
organic agricultural product
дизайн упаковки
візуальне розпізнавання
фольклор
колір
органічний сільськогосподарський продукт
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Yezhova O. Design of organic agricultural product packaging / O. Yezhova, Yizhi Zhao, Huamei Liu // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 34-36.
Короткий огляд (реферат): Distinctive visual recognition attraction in the brand packaging design of modern organic agricultural products has been analyzed. As the analysis showed, organic food producers use natural colors in packaging design, often these are shades of green. To emphasize adherence to national traditions, folklore motifs are used. Therefore, in the packaging design, designer should fully understand the attributes of organic agricultural products, and pay attention to the combination of brand culture and commodities while meeting the basic conditions of protecting products and facilitating transportation.
Проаналізовано характерну привабливість візуального розпізнавання в дизайні фірмової упаковки сучасної органічної сільськогосподарської продукції. Як показав аналіз, виробники органічної їжі використовують у дизайні упаковки натуральні кольори, найчастіше це відтінки зеленого. Щоб підкреслити прихильність до національних традицій, використовуються фольклорні мотиви. Тому в дизайні упаковки дизайнер повинен повністю розуміти атрибути органічної сільськогосподарської продукції та звертати увагу на поєднання культури бренду та особливості продуктів, дотримуючись основних умов захисту продукції та її транспортування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21083
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P034-036.pdf178,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.