Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21126
Title: Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилю
Other Titles: Actuality of the font logo as an art element of corporate style
Authors: Пільгук, Олеся
Куценко, Анастасія
Власенко, Юлія
Батюк, Ігор
Keywords: графічний дизайн
шрифтовий логотип
фірмовий стиль
дизайн-проєкт
бренд
реклама
graphic design
font logo
corporate identity
design project
brand
advertising
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилю / О. Пільгук, А. Куценко, Ю. Власенко, І. Батюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 133-135.
Abstract: Приділено увагу дослідженню шрифтового логотипу. Надано визначення фірмового стилю та шрифтового логотипу. Підкреслено новизну застосування шрифтового логотипу в рекламі як частини фірмового стилю і як самостійну одиницю.
Attention is paid to the study of the font logo. Definition of corporate style and font logo is given. The novelty of the use of the font logo in advertising as part of the corporate style and as an independent unit is emphasized.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21126
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P133-135.pdf199,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.