Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21126
Назва: Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилю
Інші назви: Actuality of the font logo as an art element of corporate style
Автори: Пільгук, Олеся
Куценко, Анастасія
Власенко, Юлія
Батюк, Ігор
Ключові слова: графічний дизайн
шрифтовий логотип
фірмовий стиль
дизайн-проєкт
бренд
реклама
graphic design
font logo
corporate identity
design project
brand
advertising
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилю / О. Пільгук, А. Куценко, Ю. Власенко, І. Батюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 133-135.
Короткий огляд (реферат): Приділено увагу дослідженню шрифтового логотипу. Надано визначення фірмового стилю та шрифтового логотипу. Підкреслено новизну застосування шрифтового логотипу в рекламі як частини фірмового стилю і як самостійну одиницю.
Attention is paid to the study of the font logo. Definition of corporate style and font logo is given. The novelty of the use of the font logo in advertising as part of the corporate style and as an independent unit is emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21126
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P133-135.pdf199,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.